Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 29 aprilie 2011

A sosit si momentul mult asteptat ..

Festivitatea de Absolvire a Facultatii: evenimentul mult asteptat.. M-am bucurat de ziua asta si mi-au fost intrecute toate asteptarile. Dumnezeu a ingaduit sa traiesc si acest eveniment deosebit si n-am cuvinte sa-I multumesc pentru cum face toate lucrurile frumoase la vremea lor. Ne-am bucurat noi ce ne-am bucurat .. acum urmeaza cele vreo 15 examene insumand sesiunea, examenul de licenta, prezentarea proiectului de licenta si titularizarea. Dar .. bucurosi le-om duce toate. Cand ne incredem in Dumnezeu nu avem motive sa ne temem de ceva!

Recunostiinta noastra se indreapta catre Nicu, cel care a realizat filmuletul:

3 comentarii:

  1. Felicitari! Si succes in toate! Domnul sa te binecuvanteze cu rezultatele pe care le meriti!

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari!
    Domnul sa te binecuvanteze si de acum inainte, sa te poarte in carul Lui de biruinta!

    RăspundețiȘtergere