Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 26 decembrie 2009

Rascumparata prin iubire!


Pentru ca citesc mult si imi place sa citesc, m-am hotarat sa va recomand cartile care mi-am placut si pe care, intr-un fel sau altul, le consider utile!

California. Ţara aurului. Anul 1850. O vreme în care bărbaţii îşi vând sufletele pentru un sac de aur, iar femeile îşi vând trupurile pentru un loc unde să-şi aştearnă capul. Angel nu se asteaptă la nimic altceva din partea bărbaţilor decât la trădare. Vândută unui proxenet şi împinsă de mic copil în mrejele prostituţiei, ea supravieţuieşte ţinând aprinsă flacăra urii. Şi ceea ce urăşte mai presus de orice sunt bărbaţii care se folosesc de ea, ucigându-i sufletul şi lăsând-o goala pe dinăuntru.

Atunci îl întâlneşte pe Michael Hosea, un bărbat care caută înainte de toate inima Tatălui său. Michael Hosea ascultă chemarea lui Dumnezeu de a se căsători cu Angel şi de a o iubi necondiţionat. încetul cu încetul, el înşeală aşteptările amare ale lui Angel făcând ca, în ciuda tuturor rezistenţelor, inima ei îngheţată să se înmoaie. Dar odată cu această îmblânzire neaşteptată e copleşită de sentimentul propriei inutilităţi şi e prinsă în vârtejul fricii. Angel fuge. Se întoarce în întuneric, departe de dragostea statornică a soţului ei, îngrozită de adevărul pe care nu poate să-l nege: vindecarea ei finală trebuie să vină de la Cel care o iubeste cel mai mult, mai mult chiar decat Michael Hosea... de la Cel care nu o va părăsi niciodată.

O adaptare plină de forţă a cărţii Osea, RĂSCUMPĂRATĂ PRIN IUBIRE este o poveste despre dragostea necondiţionată, rascumpărătoare, mântuitoare a lui Dumnezeu, poveste care poate schimba vieţi.

6 comentarii:

  1. Deci, o sa ma apuc de cartea asta in curand...m-ai ambitionat:D demult am vazut-o la cumnatelele mele dar cum sunt numai 6 mai am de asteptat pana ajunge la mine in maini:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa de mult mi-a placut ca am dat-o gata intr-o noapte.. Si are vreo 600 de pag, nu mai stiu exact! A fost inspirata din cartea Osea din Vechiul Testament!

    RăspundețiȘtergere
  3. pot sä vä recomand si eu niste cärti?
    http://www.lampadaruldeaur.ro/node/65
    multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  4. pentru iubitorii de cärti: http://trezirespirituala.wordpress.com/bibioteca/

    RăspundețiȘtergere
  5. Răspunsuri
    1. Da. Am citit-o intr-o zi si o noapte. Si sunt in jur de 500 de pag. Nu am putut sa o las din mana. :)

      Ștergere