Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 2 noiembrie 2009

Cum am ajuns in Familia Torent Crestin ..


Acum 2 ani, la sfarsitul anului 2007, s-a intamplat sa ma uit la un film numit "Pamela's prayer" si la sfarsitul filmului am observat urmatoarele cuvinte: " Film downloadat de pe www.torentcrestin.net" si asa m-am hotarat sa incerc sa gasesc site-ul si sa vad despre ce este vorba. Apropo de film, vi-l recomand cu toata caldura. :)

Am intrat pe site dupa ce am facut rost de o invitatie .. acela a fost pasul care urma sa-mi schimbe viata intr-o directie noua. Initial nu stiam cam ce reprezinta Torent Crestin, dar va pot marturisi azi, dupa aproape 2 ani, ca este un loc exceptional.. un loc unde am gasit o familie in adevaratul sens al cuvantului, oameni pe care ma pot baza si oameni care slujesc Dumnezeului celui viu, oameni care sunt implicati in lucrari spre slava lui Dumnezeu!
Acum, prin voia lui Dumnezeu, am ajuns si eu sa particip la aceste lucrari, slujind ca moderator si ca djane la Radio Torent Crestin: http://www.torentcrestin.net:8000/listen.pls

Ii multumesc lui Dumnezeu ca a ingaduit atunci ca sa aflu despre acest site.. prin care Dumnezeu a schimbat multe in viata mea! Va recomand cu toata caldura sa cercetati despre ce este vorba, sa va rugati pentru lucrarea care se face aici si sa ascultati Radio Torent Crestin - Un Radio cu suflet!

14 comentarii:

  1. Si eu as vrea sa intru in familie dar nu prea pot face rost de invitatie :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca imi trimiti adresa ta de e-mail, iti pot da o invitatie..

    RăspundețiȘtergere
  3. vreau si eu o invitatie va rog mult
    pascandaniel@yahoo.com
    va multumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere
  4. As dori daca se poate o invitatie pe torentcrestin.net
    adresa mea de mail este: ddgdion@yahoo.com
    multe multumiri

    RăspundețiȘtergere
  5. as dori si eu numele formatiei care canta o melodie cred ca se numeste ,,che ere,,se difuzeaza mult la radio,va multumesc mult,adresa mea este lory_marginean34@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  6. Melodia se numeste Creere si este cantata de Tercer Cielo. Ti-am trimis-o prin mail.

    RăspundețiȘtergere
  7. as dori din tot sufletul o invitatie pe www.torentcrestin.net la adresa de mail mirel.litza@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  8. S-au schimbat regulile pe TC. Nu mai avem voie sa dam invitatii decat la persoane cunoscute! Imi pare rau, dar acum raspundem de persoanele pe care le invitam.

    RăspundețiȘtergere
  9. va rog frumos imi da-ti si mie o invitatie pe www.torentcrestin.net.adresa stella_stella902000@yahoo.com Domnul sa va binecuvinteze

    RăspundețiȘtergere
  10. Si eu va rog mult sa-mi da-ti o invitatie pe torentcrestin la adresa leonardusius1968@yahoo.com. Pace voua.

    RăspundețiȘtergere
  11. Si eu va rog mult sa-mi da-ti o invitatie pe torentcrestin la adresa radu.danni@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna seara,
    Daca vreti si puteti, imi doresc si eu ca sa fac parte din Familia Torent Crestin.

    Va multumesc,
    Cu sinceritate,
    Flavius Gavriluta

    PS: adresa de email: Flavius.Gavriluta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  13. As dori si eu o invitatie pe torentcrestin la irimie95@gmail.com. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere