Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 13 februarie 2010

Dragostea adevarata asteapta!

Astazi am citit o postare intr-un topic si m-am intrebat, daca e bine sa sarbatorim ziua indragostitilor ca si crestini. Si daca da, in ce fel?
Iata care era mesajul:


Zilele-acestea multi tineri, influentati de spiritul demonic al acestei sarbatori vor pasi ireversibil in apele adanci si murdare ale imoralitatii sexuale. Si asta doar pentru ca lumea sa nu rada de ei sau sa fie in pas cu *moda.*

Poti sa le vii in ajutor. Iti trimit atasat un mesaj pe care noi la Alexandria l-am xeroxat pentru inceput in 600 de copii ca sa il oferim in oras tinerilor ( si am dat comanda pentru inca 1000 de copii). Am facut cateva echipe de tineri crestini si mergem sa le oferim in speranta ca cei care mai sunt inca curati vor fi incurajati sa se pastreze iar ceilalti, macar unii din ei sa se poata cauta innoirea fiintei lor.

Fa si tu la fel... contacteaza cativa prieteni si fiti de ajutor si altor tineri.

Zilele trecute am citit mesajul unui adolescent de 13 ani care de teama sa nu se faca de ras in fata prietenei, cerea insistent unor prieteni sa-l invete si pe el sarutul frantuzesc. Vino tu si arata-i adevarul. Trimite mesajul atasat si altor tineri fie in forma electronica fie tiparit si xeroxat. Domnul iti va rasplati si poate unii dintre ei iti vor fi recunoscatori.
Mult har,

Emanuela si Mihail Geabou


Poti downloada documentul de aici:
Dragostea adevarata asteapta!

5 comentarii:

  1. Pai, sunt multe dezbateri pe un topic legat de subiectul asta, insa personal cred ca daca nu iti dovedesti dragostea zilnic, Valentine's day e doar o zi de care te folosesti ca sa il faci pe cel de langa tine sa creada ca-l iubesti, dar daca zilnic ii demonstrezi asta si de 14 feb alegi sa faci ceva mai special, eu zic ca e ok.

    RăspundețiȘtergere
  2. poti alege sa faci ceva mai special si pe 28 februarie. Noi nu suntem limitati si nu ni se impune nici o zi pentru a ne manifesta practic si in actiune dragostea.

    RăspundețiȘtergere
  3. De acord cu tine. Mie una mi-e indiferenta ziua de 14 februarie. Cine iubeste, iubeste in fiecare zi, nu doar atunci.

    RăspundețiȘtergere