Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 7 decembrie 2010

Tu ce decizi?

Dumnezeu ne iubeste! Cu totii stim asta, cu totii credem ca stim cat de mult ne iubeste Dumnezeu. Dar te-ai gandit vreodata cat de mareata este iubirea Lui? Unul din momentele cand am inteles mai mult iubirea Lui fata de mine a fost dupa ce am gresit cu ceva foarte grav in opinia mea, desi in ochii lui Dumnezeu toate pacatele au aceeasi grad. Vina ma apasa zi si noapte si ma simteam ca fiind la pamant. In acele momente m-am gandit: " Iata cum ma simt eu dupa un pacat, nu-mi pot imagina cat de mult l-au apasat pacatele mele pe Isus .. oh .. dar, nu au fost doar ale mele, ci ale INTREGII OMENIRI; toti oamenii care au existat si vor exista vreodata, toata vina pacatului lor a apasat pe o singura persoana: Isus Hristos.. " Cu mintea umana nu putem percepe pe deplin imensitatea durerii, insa ne putem imagina cat de greu i-a fost spiritual vorbind. Nu uitam desigur de ranile fizice ingrozitoare prin care a trecut..

Toate acestea pentru ce? Pentru ca tu si eu sa avem o sansa de salvare .. Intelegi tu acum cat de mare este iubirea lui Dumnezeu pentru tine, de a trecut prin toate acestea doar de dragul tau si al meu? Iubirea lui Dumnezeu pentru noi este nemarginita! Cum il putem face fericit pe Cel ce ne iubeste atat de mult? Predandu-ne in totalitate Lui! Este un pret prea mare in comparatie cu pretul platit de El pentru tine .. ? Tu decizi!

2 comentarii:

  1. Nu cred ca voi putea intelege vreodata pe deplin dragostea Sa. O simt adesea; stiu ca este un har nemasurat si nemeritat de care mi s-a facut parte. Suntem datori cu o predare deplina, dar chiar si chemarea este tot a Sa, caci daca nu ne-ar fi atras Domnul cu legaturile dragostei Sale nu am fi ajuns niciodata ceea ce suntem azi. Fii binecuvantata, Cata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Of,Ioana D'Arc avea doar 19 ani cand a fost arsa pe rug!Ce moarte ingrozitoare!!!Cate crime monstruoase,inimaginabile chiar din partea bisericii,cat sange,cate teribile razboaie au rascolit pamantul aruncandu-l in ghearele cumplitei panici si disperari...apoi camerele de tortura,de gazare,of Doamne cum de ai ingaduit toate astea!!!
    Stiu, vei spune ca noi am ales calea stramba,noi ne-am facut singuri acest rau,noi ne-am indepartat,l-am uitat,etc...si totusi intrebarea inca tulbura mintile si inimile multora,inclusiv mari teologi,oameni cu har,filozofi,artisti,etc
    Parintii au plecat de acasa iar copilul curios de focul unui bat de chibrit s-a jucat cu chibriturile si din neatentie a incediat casa pierzandu-si viata.Cine este vinovat??Copilul,parintii,ingerul pazitor sau Dumnezeu?sau a fost doar un accident si nimic mai mult.

    RăspundețiȘtergere