Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 15 ianuarie 2010

Am ajuns sa traim ca niste roboti ..

Suntem atat de infasurati in traditii si obiceiuri,
in reguli si legi…
inchisi in normalitate atat de strans….
prea sclavi pentru frumusetea lumii create special pentru noi.
Am devenit orbi, pentru ca am privit mereu la mainile uscate si obosite,
spre picioarele murdare si hainele zdrentuite…
Ne-am obisnuit cu ridurile si ceasul legat de mana…
alergam printre ingeri si stele, fara sa-i observam, pentru ca mintea noastra se gandeste la ce vom face maine…
Nu am invatat sa traim clipa cu clipa.
Sa ascultam si apoi sa infaptuim…
Nu stim privi dincolo de forma.
Nu stim primi fara judecati,
nu stim iubi fara conditii.

Scris de Ligia Trîncă

5 comentarii:

  1. imi place cum scrie Ligia.. este o persoana minunata, ma bucur ca am cunoscut'o si in realitate!! :)

    asa e, am ajuns sa traim ca niste roboti ...

    hug cata! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Traim in vremurile de pe urma...sa ne rugam Domnului sa putem rabda ispitei si sa ne dea putere sa traim cum vrea El

    RăspundețiȘtergere
  3. Trebuie sa ne trezim, sa ne rupem de rutina, sa incepem sa ne bucuram de tot ce a creat Dumnezeu pentru noi si sa traim fara regrete avand un scop in viata! Sa nu ne mai lasam presati de timp si sa ne organizam mai bine timpul, stiind sa facem diferenta intre ce este important si ce este urgent!

    RăspundețiȘtergere
  4. Citiți revista Treziți va, Turnul fe veghe disponibile pe site www.jw.org
    Sa nu ne lăsam prada stăpânului lumii satan

    RăspundețiȘtergere