Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 14 ianuarie 2010

Cugetari de peste zi ..

Azi am avut parte de o zi grea. Am realizat inca o data in ce lume traim, o lume plina de necazuri, o lume in care cei mai multi alearga dupa bani si nu le pasa daca, incercand sa-si atinga un anume tel, calca pe toti din jur in picioare. Tot azi am realizat si ce mica e credinta mea de cele mai multe ori. Dumnezeu nu m-a parasit niciodata si totusi .. mica e credinta mea. Nu vreau sa mai fie asa!

As vrea sa am o credinta puternica, o credinta care sa-i atraga atentia lui Dumnezeu, o credinta ca a lui Avraam sau poate chiar mai mare ca a lui. As vrea sa nu ma mai las doborata de amaraciune si sa continui sa lupt, sa continui sa fiu o lumina. Sa nu ma las cuprinsa de manie sau suparare cand cineva vrea,intr-un fel sau altul, sa-mi faca rau. Vreau sa nu ma las cuprinsa de ingrijorare, ci sa ma incred in Domnul meu in orice clipa a vietii mele. Vreau sa iau decizii cu intepepciune de la El. Si vreau sa nu uit niciodata ca puterea lui Dumnezeu este cea care ma sustine, nu a mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu