Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 4 octombrie 2010

Focuri de artificii

Dintotdeauna mi-au placut focurile de artificii si ieri am avut parte de cateva, foarte frumoase, chiar in orasul meu. In timp ce le priveam mi-a venit un gand: oare cum va fi cand totul se va sfarsi aici, pe pamant, iar in cer vom fi intampinati de Domnul?
Privind la acele artificii incercam sa-mi imaginez cat de cat sarbatoarea cu care vom fi intampinati acolo. Mi-l imaginam pe Dumnezeu inconjurat de artificii si ingeri, zambind si spunandu-ne: " Bine ati venit acasa! Asteptam de mult clipa aceasta si, iata, ca acum sunteti aici. A sosit momentul sa ne bucuram o vesnicie unii de ceilalti. "

Bineinteles ca in cer va fi cu mult peste imaginatia noastra, dar privind aceste artificii nu m-am putut abtine sa nu ma gandesc la cer, la momentul intalnirii cu Domnul. Atunci tot ce am indurat aici va fi dat uitarii si bucuria deplina va lua locul suferintei..
Ma asteapta un an extrem de dificil si stiu ca vor fi multe clipe in care o sa-mi doresc sa fiu Acasa, cu Domnul, sa uit de tot .. dar bucuria va fi cu atat mai mare cu cat aici va fi mai greu .. Si va veni si clipa aceea cand voi spune: " Ah, Tata, ce mult mi-am dorit sa te intalnesc. Acum sunt aici cu Tine si nimic nu ne mai poate desparti. "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu