Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 3 noiembrie 2010

Asteptand sa primesti unda verde de la Dumnezeu

Recent am fost intrebata de ce nu am prieten. Am raspuns ca Dumnezeu inca nu mi-a dat unda verde la nimeni. Apoi m-a intrebat de ce nu vreau sa am mai multi prieteni de-a lungul vietii, ca sa vad cum este si sa pot stii pe cine sa aleg in final. I-am raspuns ca ma pastrez pentru o persoana anume si ca tot ce am mai bun va fi pentru el si doar pentru el. Tot nu reusea sa inteleaga de ce fac aceasta alegere si de ce ,,risc". A fost si mai intrigata cand i-am spus ca nu numai ca ma pastrez doar pentru o persoana, dar si cu acea persoana nu am sa imi permit sarutul, decat dupa ce avem un legamant impreuna ( logodna, casatorie .. ). 

Stiu ca pentru majoritatea tinerilor, o asemenea decizie pare culmea culmilor.. insa cel mai important pentru mine este sa-L onorez pe Dumnezeu, sa promovez puritatea si sa pastrez ce este mai bun din mine pentru el. Apare intrebarea: ,, Si ce faci daca El nu s-a pastrat pentru tine desi tu ai facut asa ceva? Se merita efortul? "Avand in vedere calea pe care o aleg cei mai multi dintre tineri, ar parea o adevarata ,,risipa" din partea mea sa ma pastrez, dar, avand credinta in Dumnezeu, incerc sa-mi alung toate temerile si sa cred in fiecare zi ca Dumnezeu se va ingriji sa aduca in viata mea o persoana care sa aiba valori asemanatoare. Si sincer, daca nu as avea incredere in purtarea de grija a lui Dumnezeu, nu as crede nici macar pentru o clipa ca voi gasi ceea ce caut. Cum voi stii ca Dumnezeu imi spune Da? Dumnezeu se poate face auzit prin multe feluri, dar ,,semnul" meu principal va fi ca voi avea pace cu privire la decizia pe care o iau.

,, Si nu ti-e frica de singuratate? " Oh, ba da .. si inca cum, dar prefer singuratatea daca aceasta este voia lui Dumnezeu pentru mine, decat intr-o relatie in care sa nu am parte de iubire, respect si apreciere pentru ceea ce sunt, asa cum sunt. Cred ca Dumnezeu, asa cum m-a creat, se ingrijeste de tot ce am nevoie. Si pana acum mi-a demonstrat ca orice decizie a luat in privinta mea a fost perfecta, desi, in unele cazuri am crezut sincer, ca Dumnezeu greseste. Cu rabdare si iubire, mi-a demonstrat ca greseam.
Unele tinere, din teama de a nu ramane singure si din teama de a fi luate in ras, se daruiesc cu tot ce sunt unor persoane egocentriste si cu niciun strop de iubire pentru ele. Se daruiesc in speranta ca vor gasi iubirea, dar nu stau sa gandeasca putin situatia inainte de a lua o decizie. Iar cand intampina situatii grele in relatia lor, isi spun, pe nedrept, ca nu merita mai mult. Daca esti cumva in situatia asta, iti spun ca meriti mai mult. Vei spune ca nu te cunosc ca sa pot afirma asa ceva, dar stiu ca Dumnezeu te cunoaste oricine ai fi si stiu ca Dumnezeu vrea ce este mai bun pentru fiecare dintre noi. Acel cineva trebuie sa ma vrea pe mine si doar pe mine, nu vreau sa fiu doar o optiune. La fel, nici tu nu trebuie sa fii doar o optiune!

Trebuie sa mentionez si partea dificila a unei astfel de decizii: vor fi momente de crunta lupta cu tine insuti .. nu va fi usor sa spui Nu pana va fi momentul sa spui Da unei relatii, dar te asigur ca se va merita. De unde stiu? Ei bine, toate familiile pe care le cunosc si care stiu ca au procedat asa, in prezent sunt fericite si, chiar daca au avut probleme dificile de rezolvat in viata, au ramas impreuna si mai mult s-au apropiat si mai mult unul de celalalt. Si de ce sa nu am o familie reusita cand pot sa o am? Da, trebuie multa indelunga rabdare, credinta si ascultare, dar se merita pe deplin. Va fi minunat, cand in ziua nuntii ii vei putea spune: ,, Da! Te-am asteptat pe tine si doar pe tine si a meritat fiecare secunda! " 

9 comentarii:

  1. ma bucur ca gandesti asa EL nu te va dezamagi ai sa vezi

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos articol. Ramai biruitoare in Isus! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos ai scris, ma bucur ca am cittit acest articol, eu nu gandeam chiar asa, dar tu esti cea care are dreptate, se merita sa astepti, fii sigura ca Dumnezeu are deja pregatit pe cineva pt tine si la momenetul potrivit ti-l va scoate in cale. Tu doar ramai tare in credinta! Multumesc pt aceasta postare, sper sa nu uit ce am citit aici.

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte adevärat!
    o,dacä ar citi toate tinerele ar fi scutite de multe necazuri...

    RăspundețiȘtergere
  5. fii binecuväntatä!
    pästreazä-ti crezul!...
    foarte multe tinere(i) crestine(i) au avut una sau mai multe alunecäri inainte de cäsätorie,dar cred cä 3 lucruri sunt foarte importante:
    VEGHEAZÄ IN FIECARE CLIPÄ
    ROAGÄ-TE NEINCETAT
    CITESTE ZILNIC CUVÄNTUL VIETII.
    recomand tuturor 2 cärti care pe mine m-au invätat multe:Mai curat ca diamantul si Dumnezeu i-a creat bärbat si femeie.....si deasemenea cärti de crestere spiritualä pe site

    http://www.lampadaruldeaur.ro/lista-carti
    fiti tari tinerilor!
    ,vä doreste o mämicä cu patru fetite mici si un bebelas in burticä

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu se poate sa crezi in Dumnezeu si in ssinguratate in acelasi timp

    RăspundețiȘtergere
  7. Cred ca ai inteles si tu din ce punct de vedere am tratat problema cand am mentionat singuratatea.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma bucur ca gandesti asa. Asa gandesc si eu. Si asa cred si eu! Cu ocazia asta iti multumesc si pt comentariile de pana acum si iti recomand sa citesti ceva minunat pe tema asta: Becoming Esther - de Charo Washer - http://www.heartcrymissionary.com/magazine-download/ebooks/66-becoming-esther
    Sper sa fie o incurajare pt tine! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc mult pentru recomandare. Fii binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere