Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 22 noiembrie 2010

Total dependenti de Dumnezeu

In ultimul timp am inceput sa fiu din ce in ce mai constienta de dependenta mea de Dumnezeu si nu numai a mea, ci a fiecarui om de pe acest Pamant. Suntem atat de ocupati cu problemele si situatiile pe care le intampinam zi de zi, incat uitam ca suntem oameni, uitam ca odata vom pleca de aici si uitam cat de fragili suntem. Fara sa vrem uitam ca moartea exista si traim de parca am trai vesnic aici. Si dintr-o data ni se intampla ceva prin care Dumnezeu ne reaminteste cine suntem si cat de dependenti suntem de El.

Voi mentiona doua intamplari recente care m-au adus rapid cu picioarele pe pamant. In prima ma aflam la mare impreuna cu parintii si s-a intamplat ca, fara sa-mi dau seama, sa ajung in larg, doar cu o saltea si nestiind sa inot. Nu am mai simtit nimic sub picioare si am intrat in panica. Eram prea departe sa ma auda cineva si plaja era si pustie. Atunci mi-am realizat micimea inca o data. Ma vedeam asa cum eram, o fiinta neinsemnata in comparatie cu imensa mare si inaltul munte si mai ales in comparatie cu Dumnezeu. M-am rugat sa ajung teafara pe plaja si Dumnezeu m-a ajutat sa va pot povesti acum cele intamplate. A doua intamplare, traita in diverse contexte dar mereu aceeasi, este in legatura cu bunica mea. De cate ori ii este foarte rau ma simt total neajutorata pentru ca realizez ca sunt neputincioasa si nu pot face nimic pentru a o salva.

Totul sta in mana lui Dumnezeu si atunci realizez inca o data, cat de dependenti suntem noi oamenii de Dumnezeu. Pentru a putea trai avem nevoie de oxigen, apa, hrana si protectie de diverse feluri; fara acestea suntem morti. Ce am vrut sa scot in evidenta relatand din ceva din experienta mea? Noi suntem total dependenti de Domnul nostru si nu suntem nimic fara El. ,, .. despărţiţi de Mine, nu puteţi face nimic. " Ioan 15:5



Nothing Without You Lyrics
Artist(Band):Bebo Norman
Take these hands and lift them up
For I have not the strength to praise You near enough
See I have nothing, I have nothing without You

Take my voice and pour it out
Let it sing the songs of mercy I have found
For I have nothing, I have nothing without You

Chorus:
All my soul needs
Is all Your love to cover me
So all the world will see
That I have nothing without You

Take my body and build it up
May it be broken as an offering of love
For I have nothing, I have nothing without You

All my soul needs
Is all Your love to cover me
So all the world will see
That I have nothing
But I love You

With all my heart
With all my soul
With all my mind
With all the strength that I can find

Take my time here on this earth
And let it glorify all that You are worth
For I am nothing,
I am nothing without You

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu