Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 13 noiembrie 2010

Impresii dupa concertul cu Michael W. Smith


Ieri, am participat la concertul cu Michael W. Smith. Azi m-au intrebat multi cum a fost, asa ca am hotarat sa fac o postare cu toate detaliile necesare. Dupa cum probabil stiti, concertul s-a tinut in Sala Sporturilor Brasov. Toata aceasta experienta a avut si avantaje si dezavantaje. Un dezavantaj a fost ca, fiind o sala de sport si destul de mica, nu a avut acustica necesara pentru a se auzi bine concertul. Sunetul s-a auzit foarte tare si primele cantece nu le-am putut intelege. Desi am sa prezint si cateva dezavantaje nu as dori sa dau impresia ca nu am fost multumita de concert sau de organizatorii lui. Mentionez ca apreciez, in mod deosebit, munca celor care au facut tot posibilul ca Michael sa poata canta in Romania. S-a vazut in organizare ca si-au dat silinta ca totul sa iasa bine.

Un alt dezavantaj, creat de mine, a fost ca am avut nu prea buna inspiratie sa ma asez langa boxe, deci am auzit fiecare cantec in cel mai tare mod posibil. Dorinta mea a fost sa stau cat mai aproape de scena sa pot vedea mai bine si acesta a fost un avantaj vizibil. Desi nu am avut un aparat profesionist am reusit sa fac ceva poze acceptabile, fiind la o distanta relativ mica de scena.
Un prim avantaj este insusi concertul, intrucat l-am auzit pentru prima oara live pe Michael W. Smith. M-am bucurat m-ai ales la cantecul Majesty, unde instrumentele se auzeau mai putin si vocea lui si a participantilor mai mult. E minunat sa vezi sute de persoane laudandu-L pe Dumnezeu! Am apreciat in mod deosebit mini discursul tinut de Michael: cuvinte simple, dar pline de putere.

Pentru un alt avantaj trebuie sa rementionez buna organizare si munca depusa de cei din Brasov si nu numai. Dumnezeu sa ii binecuvanteze. Totul a mers bine si i-am auzit pe cei care au fost, ca le-a placut mult concertul. Cu siguranta in urmatoarele 2 saptamani vor exista multe postari pe bloguri cu privire la acest concert.

Cu ocazia acestui concert, m-am bucurat de un alt mare avantaj: mi-am revazut prietenii din diverse orase ale tarii, prieteni cu care ma intalnesc rar datorita distantei. Ei sunt ca o familie pentru mine, familia Torent Crestin. Am organizat impreuna o iesire la o pizzerie in Brasov si m-am bucurat sa-i am alaturi. A fost o dubla binecuvantare din partea lui Dumnezeu sa pot merge si la concert si sa ma pot vedea si cu ei. Asa as putea spune, in linii mari, ce am experimentat in data de 12 noiembrie 2010.
Iar Domnul s-a ingrijit de mine si la intoarcere, intrucat m-am intalnit, in multimea de oameni, cu prieteni dragi din Ploiesti, care au fost bucurosi sa ma ia cu ei la intoarcere. Asa am scapat de a merge noaptea singura pe tren.

Per total, a fost o seara deosebita, un cadou si o relaxare de care aveam mare nevoie. Binecuvantat sa fie Dumnezeu, care se ingrijeste de fiecare in parte, pentru ca ne iubeste cu o dragoste neconditionata, infinita si vesnica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu