Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 13 decembrie 2009

Nick Vujicic - o marturie impresionanta

Nick Vujicic este un tanar de 26 ani, nascut fara maini si picioare. Vujicic este considerat un model pentru cei cu un handicap fizic si nu numai. Mărturia lui a fost urmărită în 17 ţări ale lumi pe care Nick le-a vizitat, împărtăşind experienţa lui unui auditor format din două milioane de persoane. In prezent, tine predici si discursuri motivationale peste tot in lume! Ma fascineaza credinta lui si puterea de a lupta! Cu adevarat, o marturie care m-a facut sa-mi fie rusine de mine si sa caut sa fiu mai aproape de Dumnezeu.

"Eu mă declar mulţumit dacă măcar o singură persoană dintre cei care m-au ascultat a primit mântuirea", a spus Nick. "Am 25 de ani şi sunt recunoscător Domnului că pot să împărtăşesc tuturor ce a pus în inima mea. Părinţii mei au fost şocaţi câteva luni după naşterea mea. La şase ani, am învăţat să înot. Vă spun toate acestea pentru că trebuie să ştim să-i mulţumim lui Dumnezeu şi pentru ceea ce avem, şi pentru ceea ce nu avem. Nu vă ascund faptul că, la un moment dat, am ajuns pe marginea prăpastiei. Îmi trecea prin gând să renunţ. Mă gândeam că nu voi putea niciodată să îmi îmbrăţişez soţia decât cu inima, că nu voi putea ţine la piept propriii mei copii, că Dumnezeu nu îmi va da două mâini şi două picioare şi, cu toate astea, nu am renunţat. Am ştiut că Dumnezeu nu mă lasă. Că Dumnezeu are un plan cu fiecare dintre noi. Singura speranţă este credinţa în Dumnezeu. El mi-a dat aripi. Eu acum planez pe aripile Duhului Sfânt. Sunt ambasadorul lui Isus Hristos. Ştiu că El mi-a schimbat inima şi dacă ne încredem în El, Dumnezeu ne scoate biruitori din toate. Acuma ştiu care este cea mai mare dorinţă a mea: să se împlinească dorinţa lui Dumnezeu în viaţa mea. Aş vrea să fiţi încredinţaţi că nimic nu este posibil fără Dumnezeu. El ne dă puterea. Amin"

De el am auzit de mult timp, acum cativa ani, cand am primit un DVD cu el, insa acum ca am blog-ul acesta m-am gandit sa pun si aici inregistrarea marturiei lui. Se merita sa acordati 40 min din timpul vostru pentru a vedea un adevarat exemplu de viata!

Partea 1:

Partea 2:

Partea 3:

Partea 4:

Partea 5:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu