Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 30 aprilie 2010

O remarca importanta cu privire la cartea Nu am destula credinta ca sa fiu ateu

Asa cum stiti, in prezent citesc cartea N-am destula credinta ca sa fiu ateu de Norman Geisler si Frank Turek. Eu v-a recomandat aceasta carte si v-o recomand in continuare, insa am ceva de specificat: capitolul 3 este total gresit ( afirma cum ca Dumnezeu a ,,declansat" Big Bang). Restul cartii este foarte bun si prezentat in mod logic, insotit de dovezi.

Insa, asa cum Dumnezeu spune: ,, Cercetati si pastrati ce este bun ", asa va spun si eu acum. Categoric nu anulez acuratetea cartii, din contra o studiez cu mare interes. Dar pentru ca sunt interesata ca voi sa stiti adevarul, am decis ca e bine sa atrang atentia cu privire la acel capitol.

Si ca sa stiti ca am motive intemeiate sa nu cred capitolul 3, cititi aici. Imi cer scuze ca nu am un articol in limba romana, insa cu prima ocazie am sa traduc eu ceva informatii de pe acel site si le voi posta pe blog. Pana una alta, cine stie engleza il poate citi.

Cata,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu