Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 17 martie 2010

Ce inseamna a ierta?




Să ierţi nu înseamnă să uiţi.
Să ierţi înseamnă să-ţi reaminteşti…
…că nimeni nu e perfect.
…că fiecare din noi se împiedică, chiar când ne dorim mai mult să stăm drept. …că fiecare spunem lucruri, pe care ne-am fi dorit să nu le rostim niciodată. Toţi uităm câteodată că a iubi e mai important decât a avea dreptate. A ierta înseamnă să-ţi aminteşti cu adevărat… …că omul e mult mai mult decât propriile greşeli, …că adesea suntem mult mai buni şi mai înţelegători,
…că acceptând defectele altora, învătăm să le acceptăm şi pe ale noastre.
…că şansele sunt destul de mari ca în curând să avem nevoie noi înşine de iertare,
…că viaţa ne rezervă uneori împrejurări cărora cu greu le facem faţă.

A ierta înseamnă să ţii minte că ai în inima ta puterea de a o lua de la capăt, iarăşi şi iarăşi…
Aşa că încearcă să ierţi, iarăşi şi iarăşi…

sursa: www.ozibuna.net

***


Cuvăntul "iartă-mă", este poarta noilor şanse!

Atunci când ierţi eliberezi două persoane, pe tine şi pe cel căruia ţi-a greşit.

Iertare inseamna a te folosi de durerea provocata de altii pentru a le da in schimb dragostea lui Christos.

Iarta neincetat ca si Tatal iarta neincetat!

-autori anonimi -

Unul din cele mai frumoase lucruri pe care il poate face un om este acela de a ierta! ( Nopcea Flavius )

***

Imi doresc ca, trecand prin aceasta viata, sa raspandesc parfumul iertarii in orice situatie as intampina si indiferent cat de greu ar fi. Imi doresc sa-mi aduc mereu aminte cate imi iarta mie Dumnezeu zilnic si sa incerc sa fac acelasi lucru ca si Tata: sa iert pe cei din jurul meu, caci asa voi putea dovedi cat de mult Il iubesc.

Cata,

6 comentarii:

  1. Ajuta-ne Doamne sa iertam dar sa si uitam.

    Frumoase ganduri.O zi binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sper să fie puse şi în practică.. că de vorbe frumoase e plină lumea... e nevoie de trăire creştină reală... de oameni sinceri şi devotaţi... altfel totul e în zadar.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bravo pentru gandurile pe care le postezi aici! De fiecare data cand citesc, si invat ceva!
    Doamne iarta-ma si ajuta.ma sa am puterea de a ierta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu siguranta ai mare dreptate .. eu una incerc sa pun in practica, dar nu pot spune ca e usor insa cu Domnul orice e posibil!

    RăspundețiȘtergere
  5. Această postare a fost eliminată de către autorul său.

    RăspundețiȘtergere
  6. imi place intotdeauna sä vorbesc din propria experientä.cänd experimentezi iertarea sti ce inseamnä cu adevärat....cuvintele sunt frumoase dar mai frumos e cänd treci print-o situatie si primesti puteri ceresti de a ierta si de a iubi....frumusetea Domnului e uimitoare!!
    de curänd am trecut printr-o situatie care a fost imposibilä pentru mine dar mäna binecuväntatä m-a scos la liman....sunt prea proaspete ränile de aceea am sä postez o märturie peste cätiva ani....bazati-vä pe EL si niciodatä pe voi!!!

    RăspundețiȘtergere