Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 31 mai 2010

10 lucruri care nu imi plac ..


Octavia m-a provocat sa gasesc 10 lucruri care nu-mi plac ; foarte greu de decis sa aleg 10 cele mai importante, dar am sa incerc sa fac o clasificare din experienta mea de pana acum.

1. Oamenii mandri, fara rabdare si care nu iarta decat foarte greu.
2. Ipocrizia ( in special oameni care se joaca cu Dumnezeu .. ).
3. Crestini care nu se imbraca decent.
4. Profesori care nu sunt dedicati, ci merg pe principiul: Timpul trece, leafa merge.
5. Barfa
6. Oameni care nu au cuvant.
7. Oameni care fug de probleme, in loc sa le infrunte, pentru a putea fi rezolvate si depasite.
8. Oamenii care tot timpul se cred victime ale celorlalti.
9. Oameni carora le suna telefonul in biserica sau care mesteca guma.
10. Manelele

Ordinea nu este musai cea de mai sus, aceste lucruri insa sunt printre cele mai importante in ce priveste clasificarea intitulata: 10 lucruri care nu imi plac. 

Si pentru ca de anul acesta mi-am propus sa traiesc secretul multumirii, incercand sa gasesc un motiv de multumire chiar si in lucrurile neplacute, mi s-ar parea interesanta si clasificarea: 10 lucruri care imi plac. Ce spuneti? Raspundeti provocarii? Eu zic ca este bine sa fim multumitori si Biblia, de asemenea, pune accent pe asa ceva. Cei care vor sa raspunda provocarii, pot lasa un comentariu aici cu clasificarea celor 10 lucruri care le sunt cele mai placute sau pot posta pe blogul personal o astfel de clasificare.

Cata,

4 comentarii:

  1. Referitor la clasificarea 10 lucruri care nu imi plac, spun ca nu am facut lista la intamplare. O astfel de autoanaliza este buna, iti amintesti de lucrurile care nu iti produc placere, dar cunoscandu-le, le poti ,,distruge" incercand sa fii tu un exemplu bun. De asemenea poti invata si sa fii multumitor, chiar si pentru astfel de lucruri .. nu este usor, dar se poate.

    Si Dumnezeu ne vrea multumitori in orice lucru!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place provocarea, de a spune 10 lucruri minunate din viata mea. Daca tot ai venit cu ideea, cred ca aici e bine sa ne intalnim si sa spunem ce ne place. Adunate cred ca o sa arate ca un "lanţ al mulţumirii" care ar putea fi completat in fiecare zi de catre o persoană. Sau ai putea să-l intitulezi "sa ne pazim inima", sau orice altceva ai vrea.
    Cred ca ar avea succes o astfel de provocare, daca am vedea doar lucrurile ce ne leaga si anume dragostea pentru Cristos,şi am lasa abtiile personale. Venim din medii diferite, am fost invatati intr-un anume fel, sa trecem peste asta si sa facem impreuna ceva frumos.

    O sa trec sa vad cum ai gandit provocarea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa e ...sunt multe lucruri rele in jurul nostru dar trebuie sa fim multumitori ... nu pitem schimba lumea dar putem fi diferiti ...asa cum ii place lui Dumnezeu..un exemplu Al iubirii SALE!

    RăspundețiȘtergere
  4. Am scris pe blog la mine, cateva din lucrurile pentru care sunt multumitoare Domnului. Am programat pentru ora !3:00, sa apara.
    Multe binecuvantari!

    RăspundețiȘtergere