Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 22 mai 2010

Au trecut 5 ani ..

Azi s-au implinit 5 ani de la botezul meu. Crescand intr-un mediu crestin, nu pot specifica o zi anume in care am crezut in Jertfa lui Isus Hristos pentru pacatele mele, ziua in care am fost nascuta din nou, pentru ca, desi eu stiam ca eram o fiinta noua, ceilalti nu puteau vedea mari schimbari in mine, pentru ca de mica am trait CA un crestin, dar nu eram UN crestin. Stiu doar ca schimbarea s-a produs in 2005 si tot in 2005 m-am si botezat, mai exact pe 22 mai.

Privind in urma la toti acesti 5 ani, observ cum Dumnezeu m-a purtat pe brate: a fost alaturi de mine in momentele dificile, m-a suportat in momentele de razvratire asupra deciziilor Lui ( unele decizii mi se pareau ca nu sunt luate bine si ca eu stiam ce e mai bine pentru mine, apoi am realizat ca nu este asa si ca toate lucrurile lucreaza spre binele meu - realizez absurditatea a ceea ce gandeam atunci ), m-a iubit clipa de clipa, m-a calauzit pe calea cea dreapta, m-a ridicat dupa ce am cazut, a fost alaturi de mine trup si suflet toata viata mea. Si cum sa nu-I multumesc unui asftel de Dumnezeu? Cum sa nu-L laud? 

In ce priveste cresterea mea spirituala, am analizat toti acesti ani si vad ca de la an la an am crescut, mai mult sau mai putin, dar am crescut. Comparandu-ma pe mine cea de azi, cu mine cea de acum 5 ani, diferentele sunt multe si mari si asta mi-au spus-o cei din anturajul meu de acum 5 ani. ,, Nu te mai recunosc .. " , ,, Wow, ce mult te-ai schimbat .. " , ,, Nu mai esti tu cea de atunci .. " - asta imi spuneau cand aveam ocazia sa petrecem putin timp impreuna. De ce ma gandesc la toate astea? Ei bine .. pentru ca este necesara o astfel de autoanaliza: sa vezi unde ai gresit ca sa stii ce sa nu mai faci, sa vezi unde ai crescut si sa perseverezi, practic sa inveti din viata ta.

Astea sunt pe scurt, lucrurile la care m-am gandit zilele acestea, intrucat stiam ca se apropie aceasta zi. Ma bucur de ea, ma bucur ca au trecut 5 ani, care m-au adus mai aproape de Dumnezeu si mai aproape de viata vesnica pe care o avem impreuna. Suntem mai aproape de Acasa cu fiecare bataie a inimii, cu fiecare secunda care trece. Pana atunci insa, mai sunt batalii de dat si de castigat, mai sunt lucruri care trebuiesc facute aici pe Pamant, pana cand Domnul imi va spune: ,, Stop! Este momentul sa vii Acasa! "

Incercari vor veni, ispite vor veni si ele, voi avea parte si de momente de bucurie, de tristete, de tot ce inseamna viata, dar vreau sa traiesc pentru Hristos cat timp inima mea va bate si ma rog ca relatia mea cu Domnul sa se intareasca pe zi ce trece si sa ma aseman din ce in ce mai mult cu El. Vreau sa pot afirma, la sfarsitul vietii mele, ceea ce si Pavel a spus: ,, M-am luptat lupta cea bună, mi-am isprăvit alergarea, am păzit credinţa. 8 Deacum mă aşteaptă cununa neprihănirii, pe care mi -o va da, în ,,ziua aceea``, Domnul, Judecătorul cel drept. Şi nu numai mie, ci şi tuturor celor ce vor fi iubit venirea Lui. " 2 Timotei 4:7,8

4 comentarii: