Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 13 mai 2010

Ati auzit vorbindu-se de rabdarea lui Iov ..

Zilele acestea am dat o marturie tare proasta inaintea multor persoane. Am fost nemultumita de noua legea a invatamantului, care imi taie craca de sub picioare si cu greu o sa pot sa mai gasesc un post disponibil dupa ce termin facultatea; am fost, de asemenea, nemultumita de nedreptatea din facultate in toate perspectivele ei ( nu ma repet, majoritatea studentilor o cunosc ); ..  am fost nemultumita si, din pacate, m-am exprimat ca atare.

Azi ma gandeam la un verset: ,, Ati auzit vorbindu-se despre rabdarea lui Iov si ati vazut ce sfarsit i-a dat Domnul.. " ( Iacov 5:11 )  Cu siguranta nu am dat dovada de rabdare, ce sa mai spun de indelunga rabdare. Dar ma pocaiesc de atitudinea mea si ma rog ca de astazi, chiar daca sunt tentata sa fiu nemultumita de ceva, sa caut un motiv de multumire si in acel lucru si astfel sa biruiesc ispita de a ma lasa afectata de circumstantele in care ma voi afla.

Sa nu uitam pe Cine reprezentam si sa cautam sa cultivam, in orice moment, indelunga rabdare si multumirea pentru ca numai asa ceilalti vor vedea pe Dumnezeu in noi si El va fi slavit prin viata noastra. Nu rezolvam nimic cu nemultumirea si supararea, mai mult inrautatim lucrurile pentru noi si cei din jurul nostru, credeti-ma pe cuvant!

Cata,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu