Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 20 mai 2010

Mai sunt 71 de zile ..


Mai sunt 71 de zile pana la Plopu 26 .. de ce numar zilele pana la aceasta tabara? Ei bine .. pentru ca isi merita pe deplin numele: Tabara Plopu - Locul unde Dumnezeu te atinge. Cand am fost prima oara acolo m-am simtit extraordinar, nu numai pentru ca am avut ocazia sa petrec o saptamana minunata cu prietenii mei de departe, dar mai ales pentru ca am simtit prezenta lui Dumnezeu acolo, intr-un mod deosebit..

Ce imi place cel mai mult este ca locul in care e situata tabara, nu are semnal nici la telefon, nici la internet, la nimic. Esti deconectat de la agitatia de acasa si ai ocazia sa petreci un timp deosebit, dedicat in totalitate relatiei tale cu Dumnezeu. Anul trecut a fost o mare binecuvantare acolo si abia astept sa vad ce ne pregateste Domnul de data aceasta. Imi doresc mult si ma rog sa pot ajunge..

Va indemn sa ne rugam pentru lucrarea care se va face acolo si in acest an si .. daca aveti posibilitatea, nu ratati ocazia de a merge la Plopu 26. Credeti-ma ca se merita, cel putin din punctul meu de vedere.

Cata,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu