Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 3 februarie 2010

Fa-ti timp pentru suflet!




Traim intr-o lume grabita, mereu pusa pe fuga, o lume ,,care nu are timp” sa stea in loc, in tacere. Avem familie, servici, examene, probleme de rezolvat. Ce spune Domnul despre toata agitatia noastra? ,, Opriti-va si sa stiti ca eu sunt Dumnezeu .. “ Adesea pierdem multe binecuvantari pentru ca nu ne facem timp sa ne oprim si sa stam linistiti.. Cand ti-ai facut ultima oara un timp special in care sa stai in tacere si sa asculti ce iti vorbeste Dumnezeu?

Isus, care este Dumnezeu Si-a facut timp sa se indeparteze de multimi si sa fie singur in liniste. Ar trebui sa ne dea de gandit daca El, fiu de Dumnezeu, a pus pret pe acest timp de liniste, departe de agitatia din jur, un timp in care sa se roage si in care sa asculte ce ii comunica Tata. Noi de ce nu facem la fel?
Timpul tău este viaţa ta, de aceea cel mai mare dar pe care îl poti face cuiva este timpul tău. De curand si Anka, o buna prietena, a postat o meditatie tot despre timpul nostru pentru Dumnezeu si spunea ca ne facem timp pentru lucrurile pe care le consideram importante. Daca noi ne facem timp pentru orice altceva, dar pentru Dumnezeu nu, atunci faptele vorbesc de la sine si dovedesc ceea ce consideram noi important.
Cred si eu ca Domnul ne da un dublu avertisment cu privire la cum ne ,,cheltuim” timpul. Sa nu uitam ca fiecare secunda care trece nu se mai intoarce niciodata. La acest aspect al vietii noastre m-am gandit toata saptamana. Alerg, alerg si iar alerg .. uit sa stau in tacere inaintea Lui si astfel imi pierd puterea de a ma impotrivi lui satan. Dumnezeu trebuie sa ocupe locul central in viata noastra. Numai asa Il onoram cu viata noastra!

5 comentarii:

  1. Mi-am propus sa stau mai mult in prezenta Domnului, am inceput sa citesc si sa inteleg mai bine Cuvantul Sau, incerc sa postesc. Vreau sa fac mai multe pentru sufletul meu ca restul raman aici pe pamant.

    RăspundețiȘtergere
  2. Amin! Si eu incerc sa fac acelasi lucru .. pentru ca am observat ca sunt mereu pe graba.. si nu mai am timp, mai bine zis nu-mi fac timp pentru lucrurile vitale..

    RăspundețiȘtergere
  3. E important ca Dumnezeu sa ocupe loc prioritar in viata noastra...Astfel vom primi si celelate lucruri care ni se vor da pe deasupra!;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Doresc sa va spun ,ca noi vorbim prea mult de cum sa ne cheltuim timpul , dar vorbim prea putin de cum sa ne cheltuim noi pentru Dumnezeu. O lumanare nu poate da lumina daca nu se consuma pe sine , tot asa si noi ca sa putem fi lumini stralucitoare in lumea umbrelor va trebui sa ne cheltuim serios.Si aceasta implica multe.
    Nu timpul trebuie pus deoparte, ci pe noi trebuie sa ne punem deoparte pentru Dumnezeu.Este drept ca suntem angrenati in atatea lucruri , si suntem pe undeva obligati sa fim asa. De ex. ,procurarea painii zilnice pentru familie este o datorie sfanta, a te ocupa de partenerul de viata si de buna crestere a copiilor iarasi este o porunca ce se cere implinita , si in toate acestea nu vedem altceva decat ca acordam acest timp tot pentru a asculta de Dumnezeu.Caci cel rau din umbra ne tot sopteste , nu ai facut destul , nu esti cum trebuie, asa nu te primeste Dumnezeu , etc. Pana la urma viata noastra intreaga de zi cu zi , dupa cum am promis in apa botezului, este inchinata Domnului.
    Fiti binecuvantati !

    RăspundețiȘtergere
  5. timpul este un dar pretios de la Domnul
    sä-l folosim cu intelepciune,sä nu ne pierdem vremea cu "gunoaiele" lumii acesteia............
    plus de aceea sä nu uitäm cä vom da socotealä inaintea Domnului de fiecare clipä a vietii noastre...........

    RăspundețiȘtergere