Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 10 februarie 2010

O clipa mult asteptata ..


Va veni o zi .. va fi o clipa .. cand il voi vedea pe Isus pentru prima data! Va fi momentul cand il voi imbratisa si cand voi simti imbratisarea calda a fratelui meu si in acelasi timp a Dumnezeului meu ..
Omul dezamageste, dar Dumnezeu nu m-a dezamagit niciodata! Omul iubeste, dar nu iubeste ca El. Eu l-am nesocotit pe Dumnezeu, dar El a venit aici sa moara si sa invieze pentru mine!
Sunt pretioasa in ochii Lui ( nu pentru ca merit), atat de pretioasa ca nu a putut sa ma lase in iad pentru eternitate, ci S-a dat pe Sine pentru mine, ca eu sa nu ajung acolo ci sa am posibilitatea sa aleg intre viata si moarte, intre chin si fericire .. pentru eternitate!
Ce pot cere mai mult de atat?
Insa El .. mi-a dat cu mult mai mult decat atat .. prea mult ca sa pot spune in cateva cuvinte .. insa, va veni o clipa, o imbratisare si o eternitate, alaturi de EL, cand voi putea sa-i multumesc pentru ca ma iubeste cum nimeni altcineva nu ma va iubi vreodata!
Multumesc, Isus, pentru tot ce esti Tu!!

Un comentariu: