Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 16 februarie 2010

La multi ani, fratior scump!


Astazi, fratiorul meu implineste 4 anisori. Mi-e tare dor de el si imi pare rau ca nu pot fi acolo cu el, ca sa putem sarbatori impreuna! Dar toate la timpul lor ..
Ma rog Domnului ca sa-l calauzeasca pe Calea Sa si cand va fi suficient de mare sa faca o alegere, sa-l aleaga pe El! Asta e ce imi doresc cel mai mult! Ma rog si pentru parintii nostri ca si ei sa se intoarca la Dumnezeu si sa traiasca pentru El!

La multi ani, dragul meu! :imbratisare:

2 comentarii:

  1. LA MULTI ANI binecuvantati de Domnul pentru fratiorul tau scump!

    RăspundețiȘtergere
  2. ...Domnul sa il creasca mare... Si deja i-a daruit o binecuvantare extraordinara, aceea de a avea o sora care sa se roage pentru el...

    RăspundețiȘtergere