Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 14 februarie 2010

Oamenii dezamagesc, dar Domnul NICIODATA!


Vitamina C - De la tine nu mai vreau sa plec!

Acum eu ştiu că nimeni niciodata
Nu mă va iubi cum Tu mai iubit
Acum eu stiu că dragostea Ta toată
A fost şi este şi în veci va fi.

De la Tine nu mai vreau să plec
De la Tine nu mai vreau să fug
Fără Tine eu nu pot trăi nici o clipă
Acolo unde eşti vreau să fïu.

***
Am ajuns la concluzia ca oamenii dezamagesc, dar Dumnezeu nu te va dezamagi niciodata si dragostea Lui pentru tine este mai mare decat iti inchipui!

Asa ca investeste in relatiile cu oamenii, dar nu uita niciodata sa investesti in relatia ta cu Isus Hristos!

4 comentarii:

  1. Oamenii dezamagesc, dar Domnul NICIODATA! cat de adevarat!

    RăspundețiȘtergere
  2. ... Dear cateodata nu numai oamenii ne dezamagesc ... ci chiar noi ne inselam si ne dezamagim ... sti versetul ala ”inima este deznadajduit de rea si nespus de inselatoare”... Dar ii multumimm Domnului ca El este acela care poate schimba inimi... si ca incepe cu fiecare dintre noi... Important e sa ramanem cu El si in El ... si atunci vom avea parte de alinare...

    RăspundețiȘtergere